Serwis informacyjno-usługowy dla przedsiębiorcy



Dostarczanie dokumentu do urzędu

Interesanci mogą dostarczyć dokument za pomocą Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej, wykorzystując do tego celu darmowy profil zaufany lub certyfikowany podpis elektroniczny. Adres skrzynki ePUAP:   /Mielno/skrytka

Wyślij pismo ogólne


Aby można było korzystać w pełni z usług  platformy  ePUAP trzeba w pierwszej kolejności założyć konto. Jeśli przy zakładaniu podamy PESEL wniosek o profil zaufany utworzy się automatycznie. Następnie w ciągu 14 dni należy udać się do punktu potwierdzania z dowodem tożsamości celem potwierdzenia tożsamości. (np.Urząd Skarbowy, ZUS). Wizyta jest jednorazowa. 

Profil zaufany można założyć również za pomocą bankowości elektronicznej.


Formularze do druku - podatki i opłaty lokalne

Podatki i opłaty on-line




 System Komunikacji z Mieszkańcami  SMS

Szanowni Mieszkańcy !
Gmina Mielno uruchomiła System Komunikacji z Mieszkańcami Alcetel, dzięki któremu Mieszkańcy mogą bezpłatnie otrzymywać informacje, zarówno o zagrożeniach meteorologicznych, jak i o ważnych wydarzeniach, odbywających się na terenie Gminy. System powiadamiania niesie wiele korzyści, znacząco poprawiając bezpieczeństwo i komfort życia Mieszkańców. Należy podkreślić, że Alcetel to nie szeroko popularyzowane komunikaty SMS o treści marketingowej,  lecz konkretne informacje wysyłane przez Urząd w formie komunikatów głosowych lub SMS.


Rejestracja jest prosta, wystarczy wykonać JEDNĄ z poniższych czynności:

1. Wypełnić formularz na stronie www.alcetel.pl/mielno  lub
2. Wysłać SMS o treści 76032.1 na numer: 503 503 733  lub
3. Zadzwonić na numer:  (94) 732 80 60 
Dane podane przy rejestracji są chronione zgodnie z RODO i przetwarzane wyłącznie w celach świadczonej usługi, a ich właścicielem i administratorem jest Gmina Mielno.

Otrzymywane komunikaty będą bezpłatne, a jedynym ponoszonym kosztem jest wykonanie połączenia głosowego lub wysłanie wiadomości sms w celu rejestracji systemu, taryfikowanego zgodnie z cennikiem wybranego operatora.

Dzięki zastosowaniu systemu powiadamiania Mieszkańcy mają zwiększony dostęp do informacji, na temat tego, co dzieje się w ich lokalnej społeczności, mogą liczyć na skuteczne powiadomienie o ewentualnym wystąpieniu zagrożeń. System gwarantuje dużą skuteczność. Wysyłane komunikaty są raportowane na bieżąco, a w przypadku nieodebrania połączenia istnieje możliwość oddzwonienia i odsłuchania komunikatu.

Proces wyrejestrowania polega na wykonaniu takich samych czynności po raz drugi. W celu potwierdzenia wyrejestrowania numeru telefonu system Alcetel oddzwania w przypadku telefonów stacjonarnych i komórkowych. Przyciskając 1 i # na klawiaturze telefonu dokonuje się uwierzytelnienie numeru telefonicznego, proces zostaje zakończony.